مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:102022-01-18اجتماعي

تردد در محورهای کوهستانی و برف خیز فقط با زنجیرچرخ/ امروز 54 جاده مسدود است


با توجه به بارش برف و باران و وقوع کولاک در جاده های بسیاری از استان ها، ضرورت دارد تردد در محورهای کوهستانی و برف خیز حتما با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی انجام شود.

- مهدی مخبر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده ها ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

معاون مرکز مدیریت راه ها تأکید کرد: با توجه به بارش برف و باران در جاده های بسیاری از استان ها، ضرورت دارد تردد در محورهای کوهستانی و برف خیز حتما با  زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی انجام شود.

  * برف و باران در جاده های 9 استان وی درباره وضعیت جوی جاده های کشور تصریح کرد: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، گلستان و سمنان و بارش باران در برخی از محورهای استان های خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، مازندران و کرمان گزارش شده است.

مخبر اظهار کرد: در دیگر جاده های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* تردد روان در 3 جاده تهران-شمال /ترافیک در آزادراه کرج-قزوین-کرج معاون مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های تهران-شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای کوهستانی و برف خیز فقط با زنجیرچرخ/ امروز 54 جاده مسدود است

تردد در محورهای کوهستانی و برف خیز فقط با زنجیرچرخ/ امروز 54 جاده مسدود است