مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:002022-01-18اجتماعي

وزش باد شدید و رگبار باران همراه با رعد و برق تا امشب در خراسان جنوبی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: براساس داده ها و الگوی نقشه های پیشیابی با ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی و بارشی امروز و امشب وزش باد شدید، - فاطمه لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند با اشاره به آمار بارش چند ساعت گذشته تا این لحظه در استان اظهارداشت: میزان بارندگی ها در این مدت در دهسلم چهار میلی متر، نهبندان سه میلی متر، بندان، اسدیه و فتح آباد دو میلی متر و در سرایان و علی آباد زارع کمتر از یک میلی متر گزارش شده است.

وی تصریح کرد: براساس داده ها و الگوی نقشه های پیشیابی با ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی و فعالیت سامانه بارشی امروز و امشب وزش باد شدید، رگبار باران همراه با رعد و برق در استان پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین برای مناطق مستعد بارش تگرگ را انتظار و در مناطق مرتفع شمال استان احتمال بارش برف وجود داشته و برای گردنه ها و جاده ها کوهستانی تشکیل مه می تواند سبب کاهش دید افقی شود.

لطفی با بیان اینکه با توجه به فعالیت رگباری بارش ها احتمال وقوع رواناب در برخی از نقاط استان از جمله فردوس، سربیشه، بیرجند و قاین و احتمال سیلابی شدن برخی از مسیل ها در شهرستان های سربیشه، خوسف و نهبندان وجود دارد، یادآور شد: این سامانه بارشی اواخر وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و رگبار باران همراه با رعد و برق تا امشب در خراسان جنوبی

وزش باد شدید و رگبار باران همراه با رعد و برق تا امشب در خراسان جنوبی