مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:002022-01-18بين الملل

پلیس رژیم صهیونیستی از پگاسوس برای جاسوسی از شهروندان عادی استفاده می کند


رسانه های اسراییلی اعلام کردند که پلیس رژیم صهیونیستی از برنامه پگاسوس برای جاسوسی حتی علیه شهروندان عادی نیز استفاده کرده است.

- رسانه های اسراییلی اعلام کردند که پلیس رژیم صهیونیستی از برنامه پگاسوس برای جاسوسی حتی علیه شهروندان عادی نیز استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه عبری زبان کالکلیست، پلیس رژیم صهیونیستی از برنامه پگاسوس برای جاسوسی علیه اعضای جنبش پرچم های سیاه که رهبری تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسراییل را برعهده داشتند، استفاده کرده است.

پلیس این رژیم همچنین از این برنامه برای جاسوسی علیه شهرداران و یکی از نزدیکان عضو کنست و کارمندان شرکت های دولتی و متهمان جنایی و شهروندان عادی بدون دستور قضایی استفاده کرده است.

طبق گزارش این روزنامه، کسی که که دستور را صادر کرده یک افسر عالی رتبه در پلیس است که به تیم عملیات ویژه در شعبه سایبری وابسته به پلیس دستورات را صادر کرده است و این عملیات به صورت کاملا محرمانه انجام می شود.

پلیس رژیم صهیونیستی از برنامه پگاسوس برای هک کردن تلفن رییس یکی از شهرداری ها به خاطر جستجوی اسناد و مدارکی که دریافت رشوه توسط وی را ثابت کند، استفاده کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس رژیم صهیونیستی از پگاسوس برای جاسوسی از شهروندان عادی استفاده می کند

پلیس رژیم صهیونیستی از پگاسوس برای جاسوسی از شهروندان عادی استفاده می کند