مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:302022-01-18پزشكي

برای مقابله با سویه مسری تر اومیکرون از چه ماسک یا ماسک هایی استفاده کنیم؟


پروفسور برونو مگاربان، رییس بخش احیای پزشکی و سم شناسی بیمارستان لاری بوازیر پاریس می گوید: «ماسک FFP2 کاملا روی پوست قرار می گیرد و هیچ فاصله ای ایجاد نمی کند.

- پروفسور برونو مگاربان، رییس بخش احیای پزشکی و سم شناسی بیمارستان لاری بوازیر پاریس می گوید: ماسک FFP2 کاملا روی پوست قرار می گیرد و هیچ فاصله ای ایجاد نمی کند.

از آنجایی که سویه بسیار مسری کرونا یعنی اومیکرون همچنان در حال گسترش است برخی از کارشناسان می گویند که زمان آن فرا رسیده است که در گزینه های ماسک صورت خود تجدید نظر کنید، به خصوص اگر هنوز از ماسک پارچه ای استفاده می کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز؛ دکتر لیانا ون، پزشک اورژانس و استاد مدیریت سلامت در دانشکده موسسه میلکن دانشگاه جورج واشنگتن به سی ان ان گفت: ماسک های پارچه ای چیزی بیشتر از تزیین صورت نیستند.

با توجه به سویه اومیکرون جایی برای آن ها وجود ندارد.

وی افزود: این چیزی است که دانشمندان ماه ها اعلام کرده اند.

این متخصص تاکید کرد که دست کم باید از ماسک جراحی سه لایه استفاده کرد: می توانید از ماسک پارچه ای روی آن استفاده کنید اما ماسک پارچه ای را به تنهایی استفاده نکنید.

وی اضافه کرد که در حالت ایده آل و در مکان های شلوغ باید از ماسک ان95 (N95) استفاده کرد [نمونه اروپایی این ماسک ها با نام FFP2 شناخته می شود].


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با سویه مسری تر اومیکرون از چه ماسک یا ماسک هایی استفاده کنیم؟

برای مقابله با سویه مسری تر اومیکرون از چه ماسک یا ماسک هایی استفاده کنیم؟