مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:102022-01-18سياسي

کشاورززاده: روابط ایران و چین علیه هیچ طرف ثالثی نیست


سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن سفر اخیر امیرعبداللهیان به چین را در راستای تقویت روابط دوجانبه خواند و گفت که این روابط علیه هیچ طرف ثالثی نیست و می تواند به دستاوردهای سازنده در منطقه بینجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن امروز (سه شنبه) 28 دی ماه در توییتی با اشاره به سفر اخیر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به چین نوشت: سفر حسین امیرعبداللهیان به چین گام دیگری در راستای تقویت روابط دوجانبه است.

وی افزود: با توجه به نقش مثبت چین در غرب آسیا و منطقه خلیج فارس، روابط ایران و چین علیه هیچ طرف ثالثی نیست و همچنین می تواند به دستاوردهای سازنده در منطقه منجر شود.

    سفیر جمهوری اسلامی ایران روز شنبه 25 دی ماه با اشاره به سفر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رأس هیأتی عالیرتبه به چین در پاسخ به دعوت وانگ یی همتای چینی در توییتی نوشته بود: اجرایی کردن برنامه 25 ساله از دستاوردهای مهم این سفر بود.

هیأت ایرانی متشکل از مقامات عالی سیاسی، اقتصادی، نفتی و بانکی مذاکرات بسیار خوبی داشتند.

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بنا به دعوت وانگ یی همتای چینی و به منظور گفت وگو با مقامات چین و یکی از اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورززاده: روابط ایران و چین علیه هیچ طرف ثالثی نیست

کشاورززاده: روابط ایران و چین علیه هیچ طرف ثالثی نیست