مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:102022-01-18سياسي

ورود کیمسیون اصل نود به پرونده تخلف در تصفیه خانه ششم تهران


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به تخلفات در حوزه آب و فاضلاب خبر داد و گفت: بازدید سرزده از تصفیه خانه ششم تهران نشان داد که تخلفات صورت گرفته در این تصفیه خانه صحت دارد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به تخلفات در حوزه آب و فاضلاب خبر داد و گفت: بازدید سرزده از تصفیه خانه ششم تهران نشان داد که تخلفات صورت گرفته در این تصفیه خانه صحت دارد.

علی خضریان در گفت و گو با ایسنا در تشریح جزییات بازدید سرزده از تصفیه خانه ششم تهران، گف: این بازدید در چارچوب پرونده تخلفات آب و فاضلاب صورت گرفت که در کمیسیون اصل 90 تشکیل شده و درصدد هستیم تخلفات یا ترک فعل هایی که در بخش های مختلف حوزه آب و فاضلاب وجود دارد را احصاء کنیم تا در پی آن بتوان با مقصرانی که سلامت مردم را به خطر انداخته اند برخورد کرد، همچنین در حال بررسی مباحث مرتبط با محیط زیست در حوزه آب و فاضلاب به منظور تکمیل این پرونده هستیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پرونده در کمیته فنی، عمرانی و اقتصادی کمیسیون اصل 90 مجلس تشکیل شده است؛ ضمن اینکه این بازدید میدانی نشان داد اخبار رسیده در رابطه با تخلفات صورت گرفته در این تصفیه خانه صحت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کیمسیون اصل نود به پرونده تخلف در تصفیه خانه ششم تهران

ورود کیمسیون اصل نود به پرونده تخلف در تصفیه خانه ششم تهران