مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 16:052022-01-18دانش

ضرورت افزایش بودجه دانشگاه های استان های کم برخوردار در سال 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در دیدار نماینده مردم خرم آباد و چگنی با سرپرست دانشگاه لرستان دو طرف بر ضرورت افزایش بودجه وزارت علوم، - در دیدار نماینده مردم خرم آباد و چگنی با سرپرست دانشگاه لرستان تأکید شد ضرورت افزایش بودجه دانشگاه های استان های کم برخوردار در سال 1401 نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس بر ضرورت افزایش بودجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1401 به ویژه در دانشگاه های استان های کم برخوردار تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در دیدار نماینده مردم خرم آباد و چگنی با سرپرست دانشگاه لرستان دو طرف بر ضرورت افزایش بودجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1401 بر اساس ماموریت مهم این وزارت و تلاش مجلس شورای اسلامی (نمایندگان) برای افزایش بودجه دانشگاه لرستان (با تأکید بر توجه هر چه بیشتر به دانشگاه های استان های کم برخوردار) تأکید کردند.

مرتضی محمودوند، نماینده خرم آباد و چگنی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این نشست اعلام آمادگی کرد که تلاش های خود را برای ارتقای بودجه ی دانشگاه لرستان به عنوان دانشگاه مادر استان، مضاعف کند.

وی با اعلام اینکه نظری، یک نیروی انقلابی، دلسوز و توانمند است گفت: ما این آمادگی را داریم که در حوزه اختیارات مجلس، براساس تحلیل های دق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش بودجه دانشگاه های استان های کم برخوردار در سال 1401

ضرورت افزایش بودجه دانشگاه های استان های کم برخوردار در سال 1401