مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:552022-01-18سياسي

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از اثبات تخلف در تصفیه خانه ششم تهران خبر داد


بازدید از تصفیه خانه ششم تهران نشان داد که اخبار رسیده در مورد تخلفات در این تصفیه خانه صحت دارد که از جمله این تخلفات می توان به آغاز به کار این تصفیه خانه در زمانی که هنوز تکمیل نشده اشاره کرد.

- علی خضریان در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزییات بازدید سرزده ای که از تصفیه خانه ششم تهران صورت گرفت، افزود: این بازدید در چارچوب پرونده تخلفات آب و فاضلاب  صورت گرفت که در کمیسیون اصل 90 تشکیل شده است و درصدد هستیم تخلفات یا ترک فعل هایی که در بخش های مختلف حوزه آب و فاضلاب وجود دارد را احصاء کنیم تا در پی آن بتوان با مقصرانی که سلامت مردم را به خطر انداخته اند برخورد کرد، همچنین در حال بررسی مباحث مرتبط با محیط زیست در حوزه آب و فاضلاب به منظور تکمیل این پرونده هستیم.

   نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پرونده در کمیته فنی، عمرانی و اقتصادی کمیسیون اصل 90 مجلس تشکیل شده است؛ ضمن اینکه این بازدید میدانی نشان داد اخبار رسیده در رابطه با تخلفات صورت گرفته در این تصفیه خانه صحت دارد.

  وی تصریح کرد: افتتاح بی موقع و فقدان شرایط مناسب برای آغاز به کار از جمله تخلفات این تصفیه خانه بوده است، ضمن اینکه مدیران وقت بعد از افتتاح آن بدون تکمیل بخش های باقیمانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از اثبات تخلف در تصفیه خانه ششم تهران خبر داد

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از اثبات تخلف در تصفیه خانه ششم تهران خبر داد