مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:452022-01-18فناوري

171 فروشگاه اینترنتی اردبیل با پست همکاری دارند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از همکاری 171 فروشگاه اینترنتی با اداره کل پست استان اردبیل خبر داد.

- بهروز رزمی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر، 171 فروشگاه اینترنتی با اداره کل پست استان قرارداد فعال دارند تا در قالب این قراردادها از طریق شبکه پستی، نسبت به ارسال مرسوله های مشتریان اقدام کنند.

وی اضافه کرد: از این تعداد 97 فروشگاه در شهرستان اردبیل و 74 مورد در سایر شهرستان ها قرار دارند که در زمینه های مختلفی از جمله مواد غذایی، محصولات فرهنگی، کتاب و نوشت افزار، محصولات بهداشتی، محصولات الکتریکی و دیجیتال، اسباب بازی و لوازم کودک، محصولات تزیینی، صنایع دستی و هنری فعالیت می کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به اهمیت فعالیت و رونق فروشگاه های اینترنتی و کسب وکارهای آنلاین در سطح کشور به خصوص در شرایط شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: فروشگاه های اینترنتی با همکاری اداره کل پست استان، در دوران شیوع ویروس کرونا همیار مردم بودند و علاوه بر کاهش هزینه های اضافی در رفت وآمد و صرفه جویی در زمان، سهم عمده ای در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشتند.

رزمی گفت: فروشگاه های اینترنتی با همکاری اداره کل پست استان، می توانند محصولات خود را فارغ از محدودیت جغرافیایی ارسال کرده و با استفاده از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

171 فروشگاه اینترنتی اردبیل با پست همکاری دارند

171 فروشگاه اینترنتی اردبیل با پست همکاری دارند