مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:352022-01-18سياسي

هدف مسئولان، سازندگی و ارتقای توان اقتصادی خراسان شمالی باشد


هدف مسئولان، سازندگی و ارتقای توان اقتصادی استان باشد و این مهم با هم افزایی فکری و امکانات تحقق می یابد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: هدف مسئولان، سازندگی و ارتقای توان اقتصادی استان باشد و این مهم با هم افزایی فکری و امکانات تحقق می یابد.

محمد رضا حسین نژاد، ظهر امروز 28 دی ماه در دیدار با امیر سرتیپ دوم رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور، با اشاره به اینکه باید هدف مسئولان، سازندگی و ارتقای توان اقتصادی استان باشد، افزود: برای کاهش مشکلات استان به خصوص در حوزه کم آبی، سهم اندک عشایر از نهاده های دامی و یا نبود گمرک نیازمند ایجاد همدلی و هم افزایی مسئولان در جهت اعتلای استان هستیم.

وی به نقش پر رنگ نیروهای مسلح در کمک رسانی به مردم اشاره کرد و گفت : در بحران هایی هم چون سیل، زلزله و سایر اقدامات خاص نیروهای مسلح همیشه در رأس خدمت رسانی هستند.

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور نیز در این دیدار به تجربیات ارزشمند استاندار خراسان شمالی در تمام ابعاد و حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: مدیران شایسته و لایقی همچون استاندار خراسان شمالی در مناطق مختلف کشور مسئولیت خدمت رسانی به مردم را عهده دار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف مسئولان، سازندگی و ارتقای توان اقتصادی خراسان شمالی باشد

هدف مسئولان، سازندگی و ارتقای توان اقتصادی خراسان شمالی باشد