مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:152022-01-18پزشكي

امداد رسانی فوریت های پزشکی به 12 مادر باردار در کردستان


مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: نیروهای خدوم این مرکز، همزمان با شروع بارش سنگین برف و کولاک به 12 مادر باردار در استان امدادرسانی و به مراکز درمانی منتقل کردند.

- رضا پیرا اظهار کرد: همزمان با شروع بارش برف در استان، نیروهای خدوم این مرکز، 12 مادر باردار در استان را در پروسه زایمان و انتقال آنها به مراکز درمانی، یاری نمودند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ارتفاع برف در برخی از مناطق شهری هم به بیش از 50 سانتی متر رسیده است، این امدادرسانی در روستاها و شهرهای استان انجام گرفت.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: یکی از مادران باردار اهل روستای شاهینی در 20 کیلومتری کامیاران بود که در سی و هفتمین هفته بارداری دچار مسمویت حاملگی شده بود و نیروهای اورژانس بعد از پنج ساعت توانستند این مادر باردار را به مراکز درمانی منتقل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از علوم پزشکی استان کردستان، پیرا خاطرنشان کرد: یک مادر باردار 36 ساله در روستای سوییچ و مادر دیگری در روستای بوالحسن بانه از دیگر مواردی بودند که به یکی از آن ها امدادرسانی شد و برای دیگری نیز در تلاش هستیم تا به مرکز درمانی منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی فوریت های پزشکی به 12 مادر باردار در کردستان

امداد رسانی فوریت های پزشکی به 12 مادر باردار در کردستان