مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:102022-01-18اجتماعي

انجام 220 ماموریت توسط اورژانس کرمانشاه طی روز گذشته


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام 220 ماموریت توسط اورژانس کرمانشاه طی روز گذشته خبر داد.

- ، هومن رفیعی اظهار کرد: بر اثر بارش برف و کولاک شدید در 24 ساعت گذشته اکثر مسیرهای مواصلاتی استان کرمانشاه بخصوص جاده های فرعی و روستایی مسدود یا با کندی تردد مواجه شد و امدادرسانی با اختلال مواجه شده است.

وی افزود: آمبولانس های اورژانس 115 استان کرمانشاه در این مدت بیش از 220 مأموریت انجام داده اند که از این تعداد 111 مأموریت مختص انتقال بیمار و 12 مورد مربوط به انتقال مادران باردار بوده است که یک مورد دیگر نیز در حال انجام است اما به علت مشکل مسدود شدن راه بین گهواره و ثلاث باباجانی با هماهنگی های لازم با هوانیروز با بالگرد انجام خواهد شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 33 مورد تصادف ترافیکی، 21 مورد درمان در محل، یک هزار و361 مورد تماس تلفنی و 41 مورد اخذ امضا در محل توسط اورژانس استان کرمانشاه صورت گرفته است.

رفیعی بیان کرد: بارش شدید برف که از روز گذشته در استان کرمانشاه آغاز شده موجب کندی تردد خودروها و بسته شدن راه ده ها روستای استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 220 ماموریت توسط اورژانس کرمانشاه طی روز گذشته

انجام 220 ماموریت توسط اورژانس کرمانشاه طی روز گذشته