مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:102022-01-18دانش

دانشگاه ها موظف به آموزش حضوری تمامی دانشجویان از بهمن ماه شدند


مدیر کل برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم از الزام دانشگاه برای از سرگیری آموزش حضوری تمامی دانشجویان از مقطع کاردانی تا دکتری تخصصی، از نیم سال دوم تحصیلی 1400_1401 شدند.

- مدیر کل برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم از الزام دانشگاه برای از سرگیری آموزش حضوری تمامی دانشجویان از مقطع کاردانی تا دکتری تخصصی، از نیم سال دوم تحصیلی 1400_1401 شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد رضا آهنچیان ضمن بیان این مطلب به برنامه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در خصوص نوع آموزش دانشجویان از بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: در پی تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر آغاز آموزش مجازی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، روز گذشته مصوبه ای از سوی معاونت آموزشی وزارت علوم مبنی بر از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان از بهمن ماه یعنی نیم سال دوم تحصیلی 1400_1401 به این مراکز ابلاغ شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از بهمن ماه موظف به از سرگیری آموزش حضوری هستند، تصریح کرد: طبق جلسه ای که چهارشنبه هفته گذشته 22 دی ماه سال جاری که روسای دانشگاه ها در این جلسه حضور داشتند بر اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تحت پروتکل های بهداشتی و با ملاحظه همه موارد مربوط به سلامتی دانشگاهیان مخصوصا دانشجویان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها موظف به آموزش حضوری تمامی دانشجویان از بهمن ماه شدند

دانشگاه ها موظف به آموزش حضوری تمامی دانشجویان از بهمن ماه شدند