مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 15:052022-01-18دانش

52 شرکت و 15 شتابدهنده روند تجاری سازی فناوری محصولات را رونق می دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به عنوان یکی از مهم ترین ساختارهای این حوزه در تبدیل دانشگاه ها به دانشگاه های نسل سوم با تمرکز بر توسعه اقتصاد دانش بنیان، - 52 شرکت و 15 شتابدهنده، روند تجاری سازی فناوری محصولات مرتبط با حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی را رونق می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به عنوان یکی از مهم ترین ساختارهای این حوزه در تبدیل دانشگاه ها به دانشگاه های نسل سوم با تمرکز بر توسعه اقتصاد دانش بنیان، تاسیس شرکت های دانش بنیان و حمایت از تیم ها و هسته های فناور راه اندازی شده است.

حمایت از 10 مرکز جامع و 2 دانشگاهاز سال 1395 تاکنون تعداد 10 مرکز جامع در کلان مناطق علوم پزشکی کشور و 2 دانشگاه تربیت مدرس و صنعتی شریف و پژوهشگاه رویان مورد حمایت قرار گرفته است.

اهداف مراکز جامع در حوزه تجاری ســازی و فناوری، مشــاوره و حمایت از ثبت اختراعات، مشارکت در برپایی رویدادهای شرکت های خلاق، حمایت از پروژه های فناورانه و محصول محور، جلب مشــارکت شــرکت های دارویی و سرمایه گذار، ارائه خدمات مشاوره و منتورینگ ویژه صاحبان ایده های فناورانه، شناســایی ، جذب و اســتقرار شــرکت های دانش بنیان نوآور و همکاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 شرکت و 15 شتابدهنده روند تجاری سازی فناوری محصولات را رونق می دهند

52 شرکت و 15 شتابدهنده روند تجاری سازی فناوری محصولات را رونق می دهند