مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:402022-01-18اجتماعي

فراخوان اعزام مشمولان خدمت سربازی در بهمن ماه 1400


معاون وظیفه عمومی انتظامی استان از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان عادی، دیپلم، فوق دیپلم ، لیسانس ،فوق لیسانس و دکتری در بهمن ماه 1400 خبر داد.

- سرهنگ جعفر فیضی اظهار کرد: تمام مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع عادی، دیپلم، فوق دیپلم ،لیسانس،فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و دوم بهمن ماه دریافت کرده اند ،می بایست راس ساعت 7 صبح روز شنبه مورخه دوم بهمن ماه به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در (ایلام ،بلوار شهید بهشتی ، جنب فرماندهی انتظامی شهرستان ایلام -خیابان مرزبان )حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی افزود:افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند ،می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+10)مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور ،بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان با اشاره به اینکه عدم حضور بموقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود، افزود:با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره بدلیل شرایط پیش آمده وجلوگیری از شیوع بیماری کرونا امان پذیر نمی باشد،بنابراین مشمولان می بایست برگه های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ اعزام –برگ محل مراجعه ،برگ واکسیناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان اعزام مشمولان خدمت سربازی در بهمن ماه 1400

فراخوان اعزام مشمولان خدمت سربازی در بهمن ماه 1400