مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:402022-01-18سياسي

رویکرد جدید ستاد نماز جمعه یاسوج/ جوانان و نوجوانان میدان دار نماز جمعه می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ نماز جمعه یکی از میراث های گران بهای حضرت امام راحل در کشور بعد از پیروزی انقلاب بوده و سنگری مستحکم در برابر هجمه های دشمن در زمینه های مختلف به خصوص در حوزه فرهنگی است.

ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در 13 سنگر نماز جمعه هر هفته به بیان مشکلات مختلف در حوزه های اجتماعی فرهنگی سیاسی اقتصادی و عمرانی در استان می پردازند و در کنار مردم مطالبه گر حقوق آنها هستند.

ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در دورترین نقاط از قلعه رییسی تا دیشموک و بهمیی تا شهر یاسوج هر روز هفته را در خدمت به رفع مشکلات مردم سپری می کنند و البته بیشتر وقت آنها صرف مشکلات حوزه فرهنگی می شود.

در این بین ستادهای نماز جمعه نیز نقش مهمی در هماهنگی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات داشته و مدیریت ستادهای نماز جمعه استان اکنون در اختیار جوانان آگاه و با بصیرتی است که بیش از هر چیز دغدغه فرهنگ را دارند.

در همین خصوص حجت الاسلام امیر مردانی رییس جدید ستاد نماز جمعه یاسوج با قدردانی از مدیریت سابق و تلاش ها و خدمات آنها به رویکردهای جدید ستاد اشاره می کند و می گوید: با توجه به مشکلات فرهنگی که در جامعه و بخصوص در شهر و دیار ما وجود دارد و این همه آسیب اجتماعی ناشی از حاشیه نشینی، برنامه کاری خود را بیشتر روی مسائل فرهنگی متمرکز کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جدید ستاد نماز جمعه یاسوج/ جوانان و نوجوانان میدان دار نماز جمعه می شوند

رویکرد جدید ستاد نماز جمعه یاسوج/ جوانان و نوجوانان میدان دار نماز جمعه می شوند