مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:352022-01-18سياسي

استاندار قزوین هیئت انتصابات دارد/ ورود نمایندگان فقط مشورتی است


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جوان و پرتلاش قزوین هیئت انتصابات دارد که در آن گزینه ها بررسی می شود، نظر مشورتی از افراد مختلف از جمله نمایندگان می گیرد و در نهایت استاندار گزینه نهایی را با هماهنگی وزیر مربوطه در ریل انتصاب قرار می دهد.

- ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جوان و پرتلاش قزوین هیئت انتصابات دارد که در آن گزینه ها بررسی می شود، نظر مشورتی از افراد مختلف از جمله نمایندگان می گیرد و در نهایت استاندار گزینه نهایی را با هماهنگی وزیر مربوطه در ریل انتصاب قرار می دهد.

فاطمه محمدبیگی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: امروز مسئله انتصابات بحث داغ محافل نخبگان، مردم و ادارات است، این امر نشان می دهد که مردم نسبت به کارگزاران نظام در سطوح عالی، میانی، ستادی و صف حساسیت دارند؛ این حساسیت نشان دهنده حضور پایدار مردم در صحنه، امیدواری به آینده انقلاب، نظام اسلامی و نقش تاثیرگذار مردم است.

وی افزود: چشم تیزبین مردم و انعکاس رفتار آن ها در این زمینه، خود معیاری برای سنجش چگونگی تعامل نمایندگان و عملکرد مسئولان اجرایی در عزل و نصب است.

آنچه امروز در سراسر کشور مشاهده می کنیم وجود تعلل، کندی و نوعی فضای برزخی در حوزه انتصابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین هیئت انتصابات دارد/ ورود نمایندگان فقط مشورتی است

استاندار قزوین هیئت انتصابات دارد/ ورود نمایندگان فقط مشورتی است