مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:252022-01-18بين الملل

سیگار در ژانویه 2021 نسبت به دورنمای سقوط نیروی هوایی افغانستان هشدار داده بود


بازرس ارشد دولت آمریکا برای جنگ افغانستان چند ماه قبل از آنکه جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در سال گذشته میلادی برنامه دولتش برای خروج کامل از افغانستان را اعلام کند هشدار داده بود که نیروی هوایی ارتش افغانستان بدون دریافت کمک ها، - "سیگار" در ژانویه 2021 نسبت به دورنمای سقوط نیروی هوایی افغانستان هشدار داده بود بازرس ارشد دولت آمریکا برای جنگ افغانستان چند ماه قبل از آنکه جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در سال گذشته میلادی برنامه دولتش برای خروج کامل از افغانستان را اعلام کند هشدار داده بود که نیروی هوایی ارتش افغانستان بدون دریافت کمک ها، آموزش ها و نگهداری های مورد نیازش از سوی آمریکا فرو خواهد پاشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، امروز سه شنبه گزارشی که جان سوپکو، بازرس کل ویژه بازسازی افغانستان در حدود یک سال قبل در ژانویه 2021 نزد وزارت دفاع آمریکا ثبت کرده بود از حالت طبقه بندی شده خارج شد.

این گزارش نشان می دهد مقامات آمریکا این هشدار را دریافت کرده بودند که نیروی هوایی ارتش افغانستان از توانمندی های لازم برای زنده ماندن بعد از خروج آمریکا از این کشور برخوردار نیست.

این گزارش مشخصا به کوتاهی آمریکا در آموزش دادن به پرسنل پشتیبانی افغان و ناتوان کردن نیروی هوایی ارتش افغانستان در قبال حفظ و نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگار در ژانویه 2021 نسبت به دورنمای سقوط نیروی هوایی افغانستان هشدار داده بود

سیگار در ژانویه 2021 نسبت به دورنمای سقوط نیروی هوایی افغانستان هشدار داده بود