مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:102022-01-18اجتماعي

آماده باش تیم های امدادی جمعیت هلال احمر در خراسان شمالی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از آماده باش تیم های امداد و نجات این مجموعه در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از آماده باش تیم های امداد و نجات این مجموعه در استان خبر داد.

ابوالفضل محبان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به برودت هوا و شرایط جوی نامساعد، 14 تیم امداد و نجات در شهرستان های مختلف استان در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: تیم های آماده باش جمعیت هلال احمر خراسان شمالی شامل تیم امداد هوایی، واکنش سریع و تیم کوهستان است که بیشتر آن ها در شهرستان بجنورد استقرار یافته و در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: تعداد افراد و تیم های امدادی در حالت آماده باش در گردنه های اسدلی و امین الله شهرستان بجنورد به خاطر بحرانی تر بودن شرایط جوی شامل بارش های سنگین، وزش باد و لغزندگی جاده که سبب افزایش احتمال حوادث می شود، به دو برابر افزایش یافته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با بیان اینکه تاکنون حادثه خاصی در سطح استان گزارش نشده است، گفت: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از جمله امداد هوایی، واکنش سریع و کوهستان در استان تا برقراری شرایط جوی مساعد، در حالت آماده باش کامل قرار خواهند داشت تا هرگونه حادثه احتمالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش تیم های امدادی جمعیت هلال احمر در خراسان شمالی

آماده باش تیم های امدادی جمعیت هلال احمر در خراسان شمالی