مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 14:002022-01-18سياسي

اولین پیوند قلب حیوان به انسان زیر ذره بین «چرخ»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در بخش تازه ها محمد کرباسی، روزنامه نگار فناوری، از NFT و آینده ی دنیای فناوری خواهد گفت و علی خورشیدی، - هشتادمین قسمت فصل هشتم چرخ به بررسی اولین پیوند قلب حیوان به انسان اختصاص دارد.

این برنامه ساعت 19 امروز، سه شنبه 28 دی 1400 از شبکه ی چهار پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در بخش تازه ها محمد کرباسی، روزنامه نگار فناوری، از NFT و آینده ی دنیای فناوری خواهد گفت و علی خورشیدی، روزنامه نگار فناوری، چگونگی کار عینک های واقعیت مجازی (VR) را بررسی خواهد کرد.

در بخش دیگری از چرخ ، محمدرضا مقدسیان با دکتر سیدمسعود هوشمند، استاد تمام پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و بهمن مرادی، موسس اتحاد زیست شناسان ایران درباره ی اولین پیوند قلب حیوان به انسان گفتگو می کند.

هفته ی گذشته جراحان مرکز پزشکی دانشگاه مریلند برای اولین بار در جهان قلب یک خوک را به بدن یک مرد 57 ساله با موفقیت پیوند زدند.

در این عمل جراحی که 9 ساعت طول کشید، پزشکان قلب این بیمار را با قلب این حیوان یک ساله و حدود 108 کیلوگرمی جایگزین کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پیوند قلب حیوان به انسان زیر ذره بین «چرخ»

اولین پیوند قلب حیوان به انسان زیر ذره بین «چرخ»