مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:552022-01-18اقتصادي

اتمام گازرسانی شهرها و روستاهای مازندران تا پایان 1402


سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به مطالبات 365 میلیارد تومانی شرکت ملی گاز استان از مشترکین خانگی و صنعتی، از اتمام گازرسانی به شهرها و روستاهای مازندران تا پایان سال 1402 خبر داد.

- قاسم مایلی رستمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به استمرار توسعه گازرسانی به روستاها اظهار کرد: گازرسانی 175 روستا در دست اقدام است و فعالیت گازرسانی 332 روستا نیز در سال آینده در دست اجرا است؛ از جمله پروژه نوشهر و چالوس که نیاز به صرف هزار میلیارد تومان هزینه دارد، بخش هزار جریب بهشهر، منطقه پل سفید به ورسک، دوهزار و سه هزار در تنکابن، جواهرده و جنب رودبار و منطقه اشکور در رامسر و چند پروژه دیگر در دستور کار است.

سرپرست شرکت گاز در مازندران در خصوص طرح گازرسانی به منطقه سوادکوه، از تعامل این شرکت با راه و شهرسازی خبر داد و اعلام کرد: فعالیت اجرایی گازرسانی به روستاهای صعب العبور این مناطق، سه ماه دیگر آغاز خواهد شد.

مایلی رستمی در ادامه با اشاره به پلکانی بودن گاز بها، تاکید کرد: چیزی به نام جریمه برای مشترکین خانگی وجود ندارد، فقط به مشترکانی که بین 150 تا 200 مترمکعب مصرف دارند بسته های تشویقی یا بخشودگی ارائه شده و از مشترکانی که بیش از 300 مترمکعب مصرف دارند گاز بهای واقعی دریافت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام گازرسانی شهرها و روستاهای مازندران تا پایان 1402

اتمام گازرسانی شهرها و روستاهای مازندران تا پایان 1402