مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:452022-01-18اقتصادي

کف نرخ از روی بلیت هواپیما برداشته شد


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو شدن مصوبه ابلاغی انجمن شرکتهای هواپیمایی درباره تعیین کف نرخی بلیت هواپیما خبر داد و گفت: هیچ کدام از شرکتهای هواپیمایی مجاز به تعیین کف نرخی یا فروش بلیت بالاتر از آن نیستند و در صورت مشاهده تخطی با متخلفین برخوردخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چنندی پیش خبرهای منتشر شد مبنی بر اینکه ایرلاینها و آژانسهای مسافرتی داخلی براساس ابلاغیه ای از سوی انجمن شرکتهای هواپیمایی موظف شدند که قیمت بلیت هواپیما را در پروازهای داخلی پایین تر از 600هزار تومان نفروشند.

این موضوع واکنشهای متعددی را از سوی مردم به دنبال داشت و محمد محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشوری در این باره به ایسنا گفته بود این سازمان به عنوان دستگاه حاکمیتی مخالفتی با کاهش قیمت بلیت هواپیما و ارزان فروشی آن ندارد به شرط آنکه امنیت پرواز و مسافران هوایی به مخاطره نیافتد.

این درحالی است که به نظر می رسد در روزها و هفته گذشته ایرلاینها برای خودشان کف نرخی 600 هزار تومانی را تعیین کرده بودند که باعث ورود سازمان هواپیمایی به این موضوع شده است.

میراکبر رضوی در اینباره اظهار کرد: در روزهای اخیر انجمن شرکتهای هواپیمایی با ابلاغ صورتجلسه ای به شرکتهای هواپیمایی با تعیین کف نرخی، حداقل قیمت فروش بلیت در پروازهای داخلی را 600 هزار تومان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کف نرخ از روی بلیت هواپیما برداشته شد

کف نرخ از روی بلیت هواپیما برداشته شد