مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:352022-01-18سياسي

ناکام ماندن مسیرگشایی ها در تبریز!


رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: باید علل ناکام ماندن مسیرگشایی ها آسیب شناسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله رشیدی روز سه شنبه در چهل وچهارمین جلسه علنی فوق العاده اظهار کرد: باید دلایل ناکام ماندن مسیرگشایی ها آسیب شناسی شود و تحلیلی چند بعدی در این راستا ارائه شود.

وی افزود: به دلیل اینکه بسترهای مسیرگشایی ها غیرواقعی بوده است، بنابراین سیاست های تشویقی در این راستا بی اثر بوده و به همین دلیل پروژه های مربوط به مسیرگشایی مسکوت مانده است.

رشیدی با بیان اینکه ده ها عامل می تواند به اتمام مسیرگشایی ها  کمک کند، اظهار داشت: پیشنهادم این است سیاست های تشویقی با معیارهای شاخص، در این راستا تعریف کنیم تا پروژه های مسیرگشایی به فرجام برسد.

لزوم حفظ منافع شهروندان و شهرداری در راستای تصویب تعرفه عوارض محلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز بر لزوم حفظ منافع شهروندان و شهرداری در راستای تصویب تعرفه عوارض محلی تاکید کرد.

یاسین بجانی گفت: طی روزهای اخیر همکاران بند به بند تعرفه عوارض محلی سال 1401 شهرداری تبریز را به صورت دقیق بررسی و سپس تصویب می کنند.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: از تمام همکاران خواهشمندیم در راستای تصویب تعرفه عوارض محلی هم منافع شهرداری و هم شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکام ماندن مسیرگشایی ها در تبریز!

ناکام ماندن مسیرگشایی ها در تبریز!