مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:352022-01-18اقتصادي

تصویب 52 میلیارد تومان تسهیلات برای 16 طرح گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تصویب 52 میلیارد تومان تسهیلات برای 16 طرح گردشگری و صنایع دستی از محل تسهیلات تبصره 18 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال برگزاری جلسه کارگروه اقتصادی تبصره 18 استانی، طرح های گردشگری و صنایع دستی استان که نیازمند دریافت تسهیلات برای توسعه فعالیت های خود بودند مورد بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تصویب 16 طرح گردشگری و صنایع دستی برای دریافت تسهیلات از محل تسهیلات تبصره 18، خبر داد و گفت: در این جلسه 5 طرح گردشگری شامل یک هتل و هتل آپارتمان، یک اقامتگاه بوم گردی و دو مجتمع گردشگری برای دریافت 41 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات، به تصویب رسیدند.

حمزه زاده اظهار داشت: همچنین در این جلسه 11 طرح صنایع دستی شامل سفال گری، شیشه گری، معرق و منبت چوب، باتیک، دواتگری، میناکاری، قلم زنی و تولیدات چرمی از شهرستان های تبریز، اسکو، آذرشهر و سردرود برای دریافت تسهیلاتی بالغ بر 10 میلیارد و 300 میلیون تومان به تصویب رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 52 میلیارد تومان تسهیلات برای 16 طرح گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی

تصویب 52 میلیارد تومان تسهیلات برای 16 طرح گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی