مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:352022-01-18سياسي

پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در مجتمع آموزش عالی بم آرام گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدعلی نورالهی رییس مجتمع آموزشی بم در مراسمی بعد از تشییع و تدفین شهید گمنام ضمن عرض تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: - آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس با حضور مردم ولایی و انقلابی و دانشگاهیان بم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدعلی نورالهی رییس مجتمع آموزشی بم در مراسمی بعد از تشییع و تدفین شهید گمنام ضمن عرض تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: طبق فرمایش حضرت امام خامنه ای مدظله العالی پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرام بخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند.

رییس مجتمع آموزش عالی بم در ادامه اظهار داشت: خدای عزوجل را شاکریم که شاهد حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان و دانشگاهیان بم در مراسم استقبال از پیکرهای مطهر 2 شهید والا مقام 8 سال دفاع مقدس بودیم و من به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار می کنم.

همه شاهد و ناظر بودیم و دیدیم که شهدا زنده اند و نام و یاد آنها در دل ها جاودان است.

نورالهی در این آیین گفت: شهدا نزد خداوند به درجات بالایی دست یافته اند، انشالله میزبان خوبی برای این شهید بزرگوار باشیم و از برکات معنوی ایشان در دانشگاه بهره ببر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در مجتمع آموزش عالی بم آرام گرفت

پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در مجتمع آموزش عالی بم آرام گرفت