مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:352022-01-18سياسي

خانواده شهدا در مسیر حفظ ایمان و دین جامعه قدم برداشتند


خانواده های شهدا فرزندان خود را برای حفظ ایمان و دین جامعه در مسیر شهادت قرار دادند.

- ، هادی رضایی در دیدار با خانواده شهید محمدابراهیم نعمت اللهی، از شهدای شهرستان ارسنجان بیان کرد: شهدا رفتند تا ما در امنیت ایجاد شده از خون پاکشان ادامه دهنده راهشان باشیم.

او با بیان اینکه آنها به تکلیف خود عمل کردند و اجازه ندادند تا عرق شرم و گرد غم بر چهره ایران عزیز بنشیند، افزود: امروز وظیفه ما ادامه همان راهی است که امام حسین (ع) در تاریخ برای همه آزادی خواهان عالم مشخص کرد و هشت سال دفاع مقدس بزرگ مردانی همچون شهید محمدابراهیم نعمت اللهی خودشان را در آن مسیر قرار دادند و کربلایی شدند.

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس با تاکید بر اینکه باید همواره روح پاک و بلند شهیدان را نظاره گر اعمال خود بدانیم، گفت: باید شرمنده همه مجاهدت هایی باشیم که آنها به جان خریدند تا امروز ما سربلند و عزتمند زندگی کنیم و مفتخر به آنچه باشیم آنها به ما هدیه کردند.

رضایی ادامه داد: آنچه امروز بر همه مردم به ویژه مسئولان متولی در امر خانواده شهدا واجب است این است که خود را مدیون و سپاسگزار پدران و مادرانی بدانیم که با مشقت از کودکان چند ماهه جوانان رعنایی پرورش دادند و آن ها را با لقمه حلال که جز با عرق جبین میسر نیست برای حفظ ایمان و دین جامعه در مسیر شهادت قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا در مسیر حفظ ایمان و دین جامعه قدم برداشتند

خانواده شهدا در مسیر حفظ ایمان و دین جامعه قدم برداشتند