مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:302022-01-18سياسي

ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در یزد شتاب گرفت


روند تخلیه و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی در استان یزد حسب دستور اخیر رییس قوه قضاییه و پیگیری جدی و نظارت مستمر دستگاه قضایی استان سرعت گرفته است.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد گفت: روند تخلیه و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی در استان یزد حسب دستور اخیر رییس قوه قضاییه و پیگیری جدی و نظارت مستمر دستگاه قضایی استان سرعت گرفته است.

غلامعلی دهشیری در برنامه بازدید از انبار اموال تملیکی یزد و در دیدار با نماینده قوه قضاییه در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، بیان کرد: کارهای کارشناسی متعددی در خصوص ساماندهی و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبار سازمان اموال تملیکی صورت گرفته و با اقدامات لازم می توان به سرعت موانع تعیین تکلیف کالاهای توقیفی و قاچاق مرتفع کرد.

وی با اشاره به منویات رییس قوه قضاییه در بازدید سرزده از انبارهای سازمان اموال تملیکی در تهران و تاکیدات وی در ساماندهی و انتظام به مشکلات این انبارها و ختم همیشگی این معضلات و بی نظمی ها، بر کاهش مدت زمان توقیف کالاهای تحت تملک سازمان اموال تملیکی تاکید کرد وگفت: مسئولان و متولیان این حوزه باید به گونه ای برنامه ریزی و عمل کنند که مدت زمان توقیف کالا در تملک سازمان اموال تملیکی با تسهیل و تسریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در یزد شتاب گرفت

ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در یزد شتاب گرفت