مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:302022-01-18اجتماعي

آبگرفتگی منازل شهرک فجر شهرستان لردگان بر اثر سیلاب


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: بر اثر سیل و آب گرفتگی در شهرستان لردگان، منازل شهرک فجر دچار آب گرفتگی شدند که بلافاصله نیروهای عملیاتی به منطقه اعزام و کار امدادرسانی را آغاز کردند.

- ایرج کیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز بارش برف و باران از روز گذشته در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با تلاش نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان، امدادرسانی به بیش از 300 خودروی گرفتار در محورها و گردنه های برف گیر انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: طی 24 ساعت گذشته، 120نفر امدادگر در قالب 21 تیم عملیاتی با استفاده از 25دستگاه آمبولانس و 20دستگاه خودرو کمک دار در محورهای مواصلاتی استان به کار امدادرسانی مشغول بودند، همچنین پنج حادثه دیده توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

وی بیان کرد: بر اثر سیل و آب گرفتگی در شهرستان لردگان، در شهرک فجر منازلی دچار آب گرفتگی شدند که بلافاصله نیروهای عملیاتی به منطقه اعزام و کار امدادرسانی را آغاز کردند.

کیانی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز بارش باران، برف و کولاک در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری، از سوی امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر استان، اقلام امدادی همچون پتو و مواد غذایی میان حادثه دیدگان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی منازل شهرک فجر شهرستان لردگان بر اثر سیلاب

آبگرفتگی منازل شهرک فجر شهرستان لردگان بر اثر سیلاب