مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:152022-01-18سياسي

رویکرد جدید ستاد نماز جمعه یاسوج/جوانان و نوجوانان میدان دار نماز جمعه می شوند


رییس جدید ستاد نماز جمعه یاسوج گفت: برنامه های ستاد نماز جمعه از این پس بیشتر با محوریت و مدیریت جوانان و نوجوانان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ نماز جمعه یکی از میراث های گرانبهای حضرت امام راحل در کشور بعد از پیروزی انقلاب بوده سنگری مستحکم در برابر هجمه های دشمن در زمینه های مختلف به خصوص در حوزه فرهنگی است.

ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در 13 سنگر نماز جمعه هر هفته به بیان مشکلات مختلف در حوزه های اجتماعی فرهنگی سیاسی اقتصادی و عمرانی در استان می پردازند و در کنار مردم مطالبه گر حقوق آنها هستند.

ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در دورترین نقاط از قلعه رییسی تا دیشموک و بهمیی تا شهر یاسوج هر روز هفته را در خدمت به رفع مشکلات مردم سپری می کنند و البته بیشتر وقت آنها صرف مشکلات حوزه فرهنگی می شود.

در این بین ستادهای نماز جمعه نیز نقش مهمی در هماهنگی و برنامه ریزی جهت رفع مشکلات داشته و مدیریت ستادهای نماز جمعه استان اکنون در اختیار جوانان آگاه و با بصیرتی است که بیش از هر چیز دغدغه فرهنگ را دارند.

در همین خصوص حجت الاسلام مردانی رییس جدید ستاد نماز جمعه یاسوج با قدردانی از مدیریت سابق و تلاش ها و خدمات آنها به رویکردهای جدید ستاد اشاره می کند و می گوید با توجه به مشکلات فرهنگی که در جامعه و بخصوص در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جدید ستاد نماز جمعه یاسوج/جوانان و نوجوانان میدان دار نماز جمعه می شوند

رویکرد جدید ستاد نماز جمعه یاسوج/جوانان و نوجوانان میدان دار نماز جمعه می شوند