مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:102022-01-18سياسي

کنگره امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار می شود


کنگره امامزاده یحیی بن زید(ع) که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال گذشته برگزار نشد امسال و همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) در 2بهمن ماه کار خود را آغاز می کند.

- کنگره امامزاده یحیی بن زید(ع) که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال گذشته برگزار نشد امسال و همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) در 2بهمن ماه کار خود را آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عادل معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز سه شنبه(28دی ماه) در نشست کنگره ملی امامزاده یحیی بن زید(ع) که در محل این سازمان برگزار شد، با اشاره به شخصیت این امامزاده واجب التعظیم، اظهار کرد: سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت بهداشتی، اختتامیه این کنگره به تعویق افتاد و باتوجه به تغییر شرایط در سال جدید، تلاش کردیم این کنگره برگزار شود و از این رو میلاد حضرت فاطمه(س) را برای آغاز این کنگره انتخاب شد.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه در 8000 امامزاده فعالیت دارد، در بین این بقاع متبرکه 39پیغمبر را نیز داریم که برای همگان شناخته شده و مورد احترام هستند که از این میان می توان به حضرات دانیال، لوط نبی و.

اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار می شود

کنگره امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار می شود