مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 13:002022-01-18سياسي

کسب رتبه اول اشتغال کشور توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی در 9 ماهه نخست سالجاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از کسب رتبه اول اشتغال کشور توسط این نهاد در 9 ماهه نخست سالجاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از کسب رتبه اول اشتغال کشور توسط این نهاد در 9 ماهه نخست سالجاری خبر داد.

غلامعلی ملامهدی، روز سه شنبه، 28 دی ماه، در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به ایجاد 10 هزار و 527 فرصت شغلی در 9 ماهه نخست سالجاری توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: معاونت اشتغال این استان با ارائه طرح های متعدد توانست در مدت مذکور سال 1400 سرآمد ایجاد اشتغال بین ادارات کل کمیته امداد سایر استان ها شود.

وی افزود: کمیته امداد استان در سال های اخیر همواره به عنوان دستگاه برتر استان در ایجاد اشتغال انتخاب شده است و در سفر اخیر به تهران نیز ریاست کمیته امداد کشور از عملکرد درخشان استان در حوزه اشتغالزایی قدردانی کرد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین گفت: علاوه بر ایجاد 10 هزار و 527 نفر فرصت شغلی در 9 ماهه سالجاری، 1932 مددجوی تحت حمایت در سطح استان نیز از طریق کاریابی صاحب شغل شده اند لذا در مجموع برای 12 هزار و 459 نفر شغل ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته ی امداد امام خمینی(ره) استان، ملامهدی تاکید کرد: اشتغالزایی و خودکفا کردن مددجویان تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول اشتغال کشور توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی در 9 ماهه نخست سالجاری

کسب رتبه اول اشتغال کشور توسط کمیته امداد آذربایجان شرقی در 9 ماهه نخست سالجاری