مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:552022-01-18اقتصادي

خبری از افزایش قیمت طلا و سکه نیست


رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با اشاره به روند نزولی قیمت طلا و سکه در بازار، گفت: در حال حاضر فروشندگان از ترس کاهش قیمت ها، در بازار بیشتر شده اند و به طورکلی بازار طلا و جواهر در انتظار نتیجه مذاکرات وین، -  در رکود به سر می برد.

هوشنگ شیشه بران در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازار جهانی طلا، اظهار کرد: امروز سه شنبه اونس جهانی با 5 دلار کاهش به 1815 دلار رسید که یکی از دلایل آن به دلیل نشست احتمالی هفته آینده فدرال رزرو پیرامون نرخ بهره است.

وی افزود: از طرفی طی چند روز گذشته نرخ ارز در بازار داخلی کاهش یافته که طبیعتاً این عامل موجب ریزش قیمت طلا و سکه شده است، به طوری که روز گذشته قیمت سکه طرح جدید وارد کانال 11 میلیون تومان شد.

شیشه بران همچنین اضافه کرد: قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی امروز با کاهش 202 تومان به 25 هزار و 778 تومان و قیمت یورو نیز به 29 هزار و 257 تومان رسید.

وی با تأکید بر اینکه این روزها معاملات در بازار طلا و جواهر به دلیل کاهش قیمت ها در فاز احتیاط به سر می برد، توضیح داد: در حال حاضر فروشندگان از ترس کاهش قیمت ها، در بازار بیشتر شده اند و به طورکلی بازار طلا و جواهر در انتظار نتیجه مذاکرات وین در رکود به سر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از افزایش قیمت طلا و سکه نیست

خبری از افزایش قیمت طلا و سکه نیست