مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:452022-01-18دانش

نخستین کنفرانس بین المللی «طراحی و مدیریت ساخت پایدار» برگزار می شود


نخستین کنفرانس بین المللی «طراحی و مدیریت ساخت پایدار» توسط دانشگاه صنعتی شریف، پردیس بین الملل کیش و با همکاری انجمن علمی عمران دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

- نخستین کنفرانس بین المللی طراحی و مدیریت ساخت پایدار برگزار می شود نخستین کنفرانس بین المللی طراحی و مدیریت ساخت پایدار توسط دانشگاه صنعتی شریف، پردیس بین الملل کیش و با همکاری انجمن علمی عمران دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، انسان امروزی در حال استفاده از بیش از یک و نیم برابر ظرفیت زیستی کره ی زمین است وحل معضلاتی مانند تغییر اقلیم، نابودی محیط زیست، سیر رو به اتمام منابع، تغییرات جمعیتی و گسترش شهرنشینی از جمله چالش های اصلی وی است.

تاثیرات صنعت ساخت و ساز در محیط زیست در این میان صنعت ساخت و ساز با وجود تاثیرات وسیعی که در محیط زیست، اجتماع و اقتصاد جهان دارد، جایگاه مهمی در حل این معضلات دارد.

صنعت ساخت و ساز می تواند نقش تعیین کننده ای در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، انطباق شهرها و روستاها، محلات و ساختمان ها با تغییرات اقلیمی، کاهش استفاده از منابع، و تنظیم شرایط ساخته های بشری با تغییرات سریع شرایط محیط زیستی، اقتصادی و اجتماعی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنفرانس بین المللی «طراحی و مدیریت ساخت پایدار» برگزار می شود

نخستین کنفرانس بین المللی «طراحی و مدیریت ساخت پایدار» برگزار می شود