مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:402022-01-18پزشكي

دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی منصوب شد


با حکمی از سوی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، سعید بیرودیان به عنوان دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، با حکمی از سوی یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، سعید بیرودیان به عنوان دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی منصوب شد.

متن این حکم به این شرح است: جناب آقای سعید بیرودیان عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان دبیرکمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی منصوب می شوید.

لازم است با تشریک مساعی و بهره گیری از نظرات صاحب نظران و کارشناسان این حوزه و استفاده از ظرفیت های موجود، ضمن توجه به الزامات واقتضائات حوزه اخلاق در پژوهش، ساماندهی و چابک سازی اقدمات و فعالیت ها را در این حوزه با رویکرد جهادی و فسادستیزی با جدیت در دستور کار قرار دهید.

همچنین توجه به اسناد بالادستی و قوانین و قواعد لازم الاجرای این حوزه در عین هماهنگی حوزه های مختلف و مرتبط با فعالیت آن کمیته اجرایی مورد انتظار است.

امید است با استفاده از رویکردهای نوین و مبتنی بر مستندات و مبانی علمی، تخصصی و اصول اخلاق اسلامی در توسعه و ارتقاء فعالیت های این حوزه در ذیل توجهات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی منصوب شد

دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی منصوب شد