مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:402022-01-18ورزشي

ایراندوست: از قورمه سبزی متنفر شده ام!/ راضی ترین فرد روی کره زمین هستم


سرمربی تیم ملی زنان ایران در گفت و گو با دوربین AFC گفت آنقدر در این سال ها از او سوال شده چرا دختران به جای پختن قرمه سبزی باید فوتبال بازی کنند، - ایراندوست: از قورمه سبزی متنفر شده ام!/ راضی ترین فرد روی کره زمین هستم سرمربی تیم ملی زنان ایران در گفت و گو با دوربین AFC گفت آنقدر در این سال ها از او سوال شده چرا دختران به جای پختن قرمه سبزی باید فوتبال بازی کنند، از این خورش متنفر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت AFC، در حالی که ایران اولین حضور خود در جام ملت های آسیا 2022 هند را آغاز می کند، مریم ایراندوست سرمربی تیم نه تنها وظیفه دارد در زمین بازی موفق شود، بلکه تصورات را از آن تغییر دهد.

مریم ایراندوست گفت: از نظر نتایج به دست آمده توسط تیم ما، من راضی ترین فرد روی کره زمین هستم اما از نظر فنی، تیم ما زمینه های زیادی برای پیشرفت دارد و تلاش می کنیم این نواقص را در اردوهای آماده سازی خود برطرف کنیم تا در آینده شرایط بهتری داشته باشیم و نقاط ضعف خود را به حداقل برسانیم.

همه می دانند که تیم فوتبال بانوان ایران به تازگی تشکیل شده است و ما نمی توانیم همه کاستی ها و مشکلات را در مدت کوتاهی برطرف کنیم اما باید بگویم که همه تلاش می کنیم با کار، تلاش و تمرین بیشتر این مشکلات را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایراندوست: از قورمه سبزی متنفر شده ام!/ راضی ترین فرد روی کره زمین هستم

ایراندوست: از قورمه سبزی متنفر شده ام!/ راضی ترین فرد روی کره زمین هستم