مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:302022-01-18دانش

خوابگاه های دانشجویی می توانند میزبان همه دانشجویان باشند؟


مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه برای تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی هزینه ای صرف نشده است، گفت: اگر قرار است دانشجو در دانشگاه حضور پیدا کند باید محلی برای آسایش داشته باشد نه اینکه دغدغه آن را داشته باشد.

- ایسنا/خوزستان مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه برای تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی هزینه ای صرف نشده است، گفت: اگر قرار است دانشجو در دانشگاه حضور پیدا کند باید محلی برای آسایش داشته باشد نه اینکه دغدغه آن را داشته باشد.

دکتر بابک محمدیان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آمادگی خوابگاه های دانشجویی برای بازگشایی حضوری دانشگاه ها و استقبال از دانشجویان مقاطع مختلف در نیمسال دوم امسال، اظهار کرد: خوابگاه ها هم اکنون نیز باز هستند اما به صورت برنامه ریزی شده و تنها برای دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد فعال اند.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل بازگشایی حضوری دانشگاه ها ادامه داد: در دستورالعمل های کلی عنوان می شود که باید بازگشایی صورت گیرد اما وقتی وارد جزییات می شویم، نوع اجرا باز هم به تصمیمات شورای آموزشی استان باز می گردد.

از طرف دیگر با توجه به مسائلی که پیش رو داریم، حداقل در دانشگاه شهید چمران اهواز نمی توانیم میزبان دانشجویان دوره کارشناسی به صورت حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه های دانشجویی می توانند میزبان همه دانشجویان باشند؟

خوابگاه های دانشجویی می توانند میزبان همه دانشجویان باشند؟