مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:102022-01-18فناوري

تاثیر فناوری بر دنیای طراحی داخلی


دورانی که طراحی داخلی فقط بر پایه انتخاب رنگ، تنوع در دکوراسیون و توانایی تطبیق ایده های خلاقانه ی طراح با سبک زندگی دیگران بود، گذشته است.

- امروزه تنها طراحان نیستند که در طراحی داخلی خانه ایفای نقش می کنند؛ بلکه رقابت تنگاتنگی بین غول های دنیای تکنولوژی برای ورود به حیطه طراحی داخلی در جریان است.

بهبود نورپردازی با استفاده از گجت های نورپردازی، تامین امنیت با دوربین وای فای، استفاده از دستیارهای هوشمند در کل مکان و.

از ضرورت های تمامی طرح های مدرن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام دوربین مارکت، صرف نظر از اینکه طراحان داخلی در طراحی فضای داخلی مسکونی یا تجاری و یا شبیه سازی فضا کار می کنند، علاوه بر تسلط بر مهارت های طراحی داخلی به روش های سنتی مانند توانایی ترسیم و برنامه ریزی یک فضا، باید دارای آشنایی و درک عمیقی از جدیدترین نرم افزار طراحی، مهارت های تجاری و دانش به روز در مورد ابزارها و منابع طراحی به کمک رایانه، باشند.

استفاده از نوآوری ها و کارآیی باورنکردنی فناوری در حیطه های هنر، مد، طراحی، آشپزی که به طور عامه به عنوان تصاویر عملی شناخته می شوند، نه تنها زمینه پیاده سازی طراحی های خاص فراهم آمده است، بلکه باعث صرفه جویی در زمان نیز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر فناوری بر دنیای طراحی داخلی

تاثیر فناوری بر دنیای طراحی داخلی