مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:102022-01-18اقتصادي

8 پروانه استاندارد محصولات کشاورزی در اردبیل صادر شد


مدیرکل استاندارد استان اردبیل از موافقت با صدور 8 فقره پروانه حد مجاز آلاینده ها در 9 ماهه امسال برای محصولات کشاورزی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی خبر داد.

- ، هاشم علایی اظهار کرد: در اجرای دستورالعمل صدور، تمدید، تعلیق، رفع تعلیق و ابطال پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده های محصولات کشاورزی، کمیته علائم مزبور به منظور بررسی مدارک متقاضیان پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و کارشناسان این اداره کل برگزار و با صدور 8 فقره پروانه کاربرد نشان آلاینده ها برای محصولات کشاورزی موافقت شد.

وی ادامه داد: این نشان استاندارد شامل محصولات کشاورزی عدس در شهرستان بیله سوار، بادام زمینی در شهرستان پارس آباد، خیار در شهرستان نیر، انگور و لوبیا سبز در شهرستان مشگین شهر، سیب زمینی و توت فرنگی در شهرستان نمین، خیار در شهرستان خلخال و انار در شهرستان گرمی می شود.

مدیرکل استاندارد استان در ادامه افزود: صدور پروانه های نشان حد مجاز آلاینده ها در راستای کاهش استفاده از سموم و آلاینده های مورد مصرف در تولید محصولات کشاورزی در حدود مجاز استاندارد می باشد که این مهم ارتقا کیفیت و سلامت محصولات تولیدی کشاورزی و حفاظت از آب و خاک را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 پروانه استاندارد محصولات کشاورزی در اردبیل صادر شد

8 پروانه استاندارد محصولات کشاورزی در اردبیل صادر شد