مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:002022-01-18اقتصادي

دستور دادستان کرمانشاه برای مقابله با احتکار


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تعیین دادیار ویژه برای نظارت بر بازار و مقابله با هرگونه احتکار در استان خبر داد.

- شهرام کرمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وضعیت توزیع اقلام و کالاهای اساسی مردم در بازار، اظهار کرد: خوشبختانه طبق گزارش دستگاه های متولی و ناظر، وضعیت توزیع اقلام و کالاهای اساسی مردم در بازار مطلوب است و کمبودی نداریم.

وی تصریح کرد: با این وجود به منظور مقابله با گرانی و احتکار دستورات لازم برای انجام اقدامات جدی داده شده است.

دادستان کرمانشاه از تعیین یک دادیار ویژه برای رسیدگی و نظارت بر تنظیم بازار کرمانشاه خبرداد و عنوان کرد: با هرگونه اخلال در نظام توزیع و عرضه ارزاق اساسی مردم مقابله و برخورد خواهیم کرد.

وی به تشکیل تیم های بازرسی برای مقابله با گران فروشی و احتکار در بازار کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: در این زمینه تیم هایی متشکل از نمایندگان دستگاه های متولی و ناظر همچون تعزیرات حکومتی، اصناف و جهاد کشاورزی تشکیل شده تا بازار را رصد و با گران فروشی برخورد داشته باشند و گزارشاتی که درباره احتکار از سوی شهروندان داده می شود را مورد رسیدگی و پیگیری قرار دهند.

کرمی در ادامه عنوان کرد: باتوجه به فاصله زمانی دو ماهه تا عید نوروز از هم اکنون از دستگاه های نظارتی خواسته ایم که رصد خود را بر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان کرمانشاه برای مقابله با احتکار

دستور دادستان کرمانشاه برای مقابله با احتکار