مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:302022-01-18اجتماعي

تلاش برای برقراری برق 23 روستا در پاوه


از تلاش برای برقراری برق 23 روستا در شهرستان پاوه خبر داد.

- اظهار کرد: در شهرستان پاوه به علت بارش سنگین برف که بیش از 40 سانتی متر و در برخی نقاط به یک و نیم می رسد از دیروز شاهد قطعی برق در روستاها و بخش های نوسود، نودشه و باینگان بودیم که تلاش برای برقراری برق 23 روستای باقیمانده در این مناطق ادامه دارد.

وی افزود: علت قطع برق در برخی مناطق شهرستان پاوه بارش سنگین برف و شکستگی تیرهای برق بود که با وجود تلاش های فراوان شرکت توزیع برق شهرستان و استان هنوز 23 روستا برق آنها وصل نشده است.

سرپرست فرمانداری پاوه تصریح کرد: تمام راه های اصلی و فرعی شهرستان پاوه بازگشایی شده اند و فقط چهار روستای مرزی باقیمانده که مسیرهای آنها با بارش برف سنگین برف مسدود شده فقط با بلدوزرهای زنجیری امکان بازگشایی دارند که در تلاش هستیم به زودی مسیر این چهار روستا بازگشایی شود.

بالایی بیان کرد: به علت برودت هوا و یخ زدگی معابر امروز تمام مدارس شهرستان پاوه در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و در دو شیفت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام شد.

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: شهروندان استفاده صحیح و بهینه از سوخت گاز را رعایت کنند تا مبادا با قطعی گاز روبرو شویم و از ترددهای غیر ضروری خصوصاً در مسیرهای بین شهری اجتناب کنند و تردد در محورهای اصلی و فرعی پاوه فقط با زنجیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای برقراری برق 23 روستا در پاوه

تلاش برای برقراری برق 23 روستا در پاوه