مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:052022-01-18اجتماعي

ثبت دمای منفی 21 درجه در سنقر/ سرما تا اوایل هفته آینده ادامه دارد


کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شب گذشته(دوشنبه، 27 دی) سنقر با دمای 21 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان بود.

- ایسنا/کرمانشاه کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شب گذشته(دوشنبه، 27 دی) سنقر با دمای 21 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان بود.

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به استقرار دمای سرد در اکثر نواحی استان، اظهار کرد: افت دما غیرمنتظره و بیشتر از آنچه که پیش بینی می کردیم، بود.

وی سنقر با دمای 21 درجه سانتی گراد زیر صفر را سردترین نقطه استان در شب گذشته (27 دی) اعلام کرد و افزود: گواور، حمیل و اسلام آباد غرب نیز دمای منفی 19 درجه سانتی گراد را داشتند.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه دمای هوای شب گذشته شهر کرمانشاه را نیز 10 درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و یادآور شد: در تمامی نقاط استان بجز سومار که یک درجه سانتی گراد و قصرشیرین که صفر بود، دمای منفی را داشتیم.

قاسمی بیشترین ارتفاع بارش برف سامانه اخیر را نیز به ترتیب مربوط به پاوه با 64 سانتی متر، کرندغرب با 52 سانتی متر و ثلاث باباجانی با 48 سانتی متر عنوان و اضافه کرد: در شهر کرمانشاه نیز شش سانتی متر بارش برف داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت دمای منفی 21 درجه در سنقر/ سرما تا اوایل هفته آینده ادامه دارد

ثبت دمای منفی 21 درجه در سنقر/ سرما تا اوایل هفته آینده ادامه دارد