مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:052022-01-18اجتماعي

عطسه پشت فرمان با 95 کیلومتر سرعت یعنی 66 متر رانندگی کور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: هنگامی که راننده به هر دلیلی چشمانش را از مقابل بر می دارد و مشغول انجام کار دیگری می شود؛ - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: هنگامی که راننده به هر دلیلی چشمانش را از مقابل بر می دارد و مشغول انجام کار دیگری می شود؛ در حقیقت مسافتی را بدون دید و یا مانند فردی نابینا و کور رانندگی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: هنگامی که راننده به هر دلیلی چشمانش را از مقابل بر می دارد و مشغول انجام کار دیگری می شود؛ در حقیقت مسافتی را بدون دید و یا مانند فردی نابینا و *کور* رانندگی می کند.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: برداشتن چشم برای 3 ثانیه از روبرو در زمانی که، خودرو با سرعت 95 کیلومتر در ساعت حرکت می کند؛ در هر ثانیه حدود 33 متر طی مسیر می نماید و 100 متر *رانندگی کور* انجام داده است.

عطسه کردن پشت فرمان حداقل 2 ثانیه راننده را از مقابل غافل می کند؛ در این 2ثانیه در حقیقت راننده 66 متر رانندگی کور انجام داده است.

اگر در این 66 متر که راننده به صورت کور رانندگی می کند؛ عابر پیاده ای در حال عبور باشد و یا خودروی جلویی به هر علتی توقف کند؛ راننده زمان عکس العمل را از دست میدهد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطسه پشت فرمان با 95 کیلومتر سرعت یعنی 66 متر رانندگی کور

عطسه پشت فرمان با 95 کیلومتر سرعت یعنی 66 متر رانندگی کور