مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:552022-01-18اجتماعي

اعلام تعطیلی آموزش حضوری برخی از مدارس کرمان


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی آموزش حضوری برخی از مدارس استان در روز سه شنبه 28 دی ماه 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مهران باهری اظهار داشت: آموزش حضوری در تمام مدارس و دوره های تحصیلی 7 شهرستان جنوبی شامل شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار، فاریاب، منوجان و قلعه گنج در سطح شهر و روستا تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می شود.

وی افزود: مدارس بخش لاله زار و دهستان شیرینک گلزار از توابع شهرستان بردسیر با توجه به بارش برف و یخ زدگی امروز سه شنبه 28 دی 1400 تعطیل است.

باهری بیان کرد: آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی و دوره متوسطه اول شهرستان رابر هم تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی و متوسطه اول شهرستان راور هم به علت بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر تعطیل اعلام شده و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

انتهای پیام/3388/ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تعطیلی آموزش حضوری برخی از مدارس کرمان

اعلام تعطیلی آموزش حضوری برخی از مدارس کرمان