مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:452022-01-18اقتصادي

پای ایران به بازار خدمات انرژی اروپا باز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دولت سیزدهم با وجود همه محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه، فعال کردن دیپلماسی انرژی را یکی از مهم ترین اولویت های خود قرار داده و گام های محکمی برای گشودن راه های بسته شده و روزنه های جدید برای ارتباطات بین .

- افزایش صادرات نفت در شرایط تحریم های ظالمانه و سختگیرانه و در شرایطی که دولتمردان سابق در نامه نگاری های متعدد از غیرممکن بودن صادرات نفت خبر می دادند، نشانه دیگری از دیپلماسی فعال انرژی در دولت سیزدهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دولت سیزدهم با وجود همه محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه، فعال کردن دیپلماسی انرژی را یکی از مهم ترین اولویت های خود قرار داده و گام های محکمی برای گشودن راه های بسته شده و روزنه های جدید برای ارتباطات بین المللی مبتنی بر مزیت مهم اقتصادی کشور، یعنی انرژی و بخصوص نفت و گاز برداشته است.

چنانکه وزارت نفت در دولت سیزدهم توانست با فعال کردن ظرفیت های دیپلماسی انرژی، تنها 3 ماه پس از استقرار دولت اولین گام مهم را در باز کردن مسیر های مسدود شده بردارد و قرارداد سوآپ گاز ترکمنستان به جمهوری آذربایجان از مسیر ایران را که 5 سال پیش به دلیل بعضی بی تدبیری ها مسدود شده بود، احیا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای ایران به بازار خدمات انرژی اروپا باز شد

پای ایران به بازار خدمات انرژی اروپا باز شد