مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:202022-01-18سياسي

سهمیه آرد شهرستان دشتی اضافه شد/ نظارت 50 بازرس


فرماندار شهرستان دشتی از نظارت 50 بازرس بر نانوایی های شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری به عمل آمده 500 کیسه آرد به سهمیه شهرستان اضافه شد.

- ، عبدالله نادری دوشنبه شب در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان دشتی که با حضور نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران و معاونین کل استان و شوراها اسلامی روستاها برگزار شد، اظهار داشت: در راستای رفع مشکل نان مردم شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نورزیدیم.

وی افزود: با پیگیری به عمل آمده 500 کیسه آرد به سهمیه شهرستان اضافه شد و از طرفی 50 بازرس در سطح شهرستان کار نظارت بر نانوایی ها از صبح تا شب بر عهده گرفتند.

فرماندار دشتی با بیان اینکه انتظار داریم افراد در گفتار و اظهارنظرهای خود انصاف و تقوا را رعایت کنند ادامه داد: برخی از نانوایی های شهرستان به ویژه در بخش شنبه و طسوج و کاکی به دلیل وجود کارگران فصلی با کمبود آرد مواجه بودند که به حمدالله این مشکل حل شد.

پرهیز از کارهای نمایشی و تبلیغاتی وی بابیان اینکه نباید اقدامات و تلاش های دیگران را نادیده و آن ها را به نام خود تمام کنیم، اضافه کرد: قطعی سیستم خرید آرد؛ عدم ارسال به موقع آرد به نانوایی ها و افزایش تعداد کارگران فصلی از مهم ترین مشکلات نانوایی ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه آرد شهرستان دشتی اضافه شد/ نظارت 50 بازرس

سهمیه آرد شهرستان دشتی اضافه شد/ نظارت 50 بازرس