مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:152022-01-18اقتصادي

دانشگاه فنی و حرفه ای یزد مجوز مرکز رشد گرفت


دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در راستای تحقق اهداف و رسالت این دانشگاه به عنوان دستگاهی پویا و اشتغال زا و کارآفرین، مجوز مرکز رشد دریافت کرد.

- داوود عندلیب در این خصوص بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با بهره گیری از توان افراد متخصص و کارآمد و نیز بر مبنای ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه خود در راستای تحقق اهداف و رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان دانشگاهی پویا، کارآفرین و اشتغال زا، موفق به اخذ مجوز فعالیت مرکز رشد شد.

وی اهداف، ضرورت و منافع تأسیس مرکز رشد را حمایت و تشویق افراد صاحب ایده به سمت ایجاد شرکت های کوچک و متوسط، ایجاد زمینه شکوفایی و حمایت از خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی در استان یزد، بسترسازی جهت ایجاد فرصت های شغلی مناسب، جذب صاحبان ایده و افراد خلاق در منطقه به ویژه در زمینه تجارت و بازرگانی و مطرح شدن استان در حوزه های فعالیت مرکز رشد در کشور دانست.

عندلیب افزود: تجاری سازی نتایج تحقیقات کاربردی و تولید ثروت، کمک به خلق ایده و جذب تیم های کارآمد و ایجاد واحدهای فناور و تلاش در جهت ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان و حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی و حرکت به سوی تکمیل و بهبود عملکرد تیم های ایجادشده در مرکز نوآوری با استفاده از ظرفیت دانشجویان و فارغ التحصیلان منطقه از دیگر اهداف تأسیس مرکز رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فنی و حرفه ای یزد مجوز مرکز رشد گرفت

دانشگاه فنی و حرفه ای یزد مجوز مرکز رشد گرفت