مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 08:102022-01-18اقتصادي

کشف 713 دستگاه ماینر در گلستان /زمین خواری 62 درصد افزایش یافت


رییس پلیس امنیت اقتصادی گلستان از افزایش 62 درصدی زمین خواری در استان خبرداد و گفت: در 9 ماهه نخست امسال در گلستان 713 دستگاه ماینر توقیف شده است.

- ، سرهنگ عباسعلی پهلوانی نسب شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری در مجموع جرائم اقتصادی در گلستان 20 درصد در تعداد تشکیل پرونده ها و 33 درصد در تعداد دستگیری متهمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته ایم.

رییس پلیس امنیت اقتصادی گلستان با بیان این که بیشترین جرائم زمین خواری را در شهرستان های علی آبادکتول، مراوه تپه و کلاله داشتیم، گفت: تعداد پرونده های زمین خواری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد 62 درصدی داشته است.

پهلوانی نسب اضافه کرد: تعداد متهمان دستگیر شده در حوزه زمین خواری هم نسبت به سال گذشته 62 درصدی افزایش داشته است و مجموع مساحت اراضی ملی اعم از کشاورزی و مرتعی 536 هزار متر مربع بوده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 83 درصد شاهد افزایش کشفیات هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت پرونده های زمین خواری و گلایه های شهروندان، تعداد پنج طرح مبارزه با زمین خواری را در استان اجرا کردیم و طی این طرح ها که هر کدام تقریباً سه روز به طول انجامید 415 هزار مترمربع از اراضی خلع ید شد که ارزش ریالی آن 306 میلیارد ریال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 713 دستگاه ماینر در گلستان /زمین خواری 62 درصد افزایش یافت

کشف 713 دستگاه ماینر در گلستان /زمین خواری 62 درصد افزایش یافت