مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 07:552022-01-18اقتصادي

پایان نگرانی برای دخترانی که نمی خواهند حس ناب مادر شدن را از دست بدهند


بالا رفتن سن ازدواج، دغدغه پیر شدن جمعیت کشور و ده ها مشکل، راهکاری تحت عنوان فریز تخمک دارد که هم می تواند افزایش جمعیت کشور را به دنبال داشته باشد و مهم تر از آن می تواند پایانی برای نگرانی دخترانی که نمی خواهند حس ناب مادر شدن را از دست بدهند.

- ایسنا/آذربایجان غربی بالا رفتن سن ازدواج، دغدغه پیر شدن جمعیت کشور و ده ها مشکل، راهکاری تحت عنوان فریز تخمک دارد که هم می تواند افزایش جمعیت کشور را به دنبال داشته باشد و مهم تر از آن می تواند پایانی برای نگرانی دخترانی که نمی خواهند حس ناب مادر شدن را از دست بدهند.

یکی از بحث های داغ این روزها در کشورمان، پیر شدن جمعیت و پیرو آن لزوم اهتمام برای فرزندآوری و افزایش جمعیت است، ولی بر کسی پوشیده نیست، که تورم، تشریفات زائد و بالا بودن انتظارات خانواده ها و مواردی از این دست، امر ازدواج را تحت شعاع قرار داده است و بدون شک تا زمانی که ازدواجی رخ ندهد، افزایش موالید نیز با کندی روبه رو خواهد شد.

در این بین علاوه بر اینکه یکی از سیاست های حاکم بر کشور تلاش بر جوان سازی جمعیت است، این موضوع برای خود جوانان نیز دغدغه شده است، به طوری که بالا رفتن سن ازدواج دختران یا سایر علل باعث شده احساس کنند لذت شیرین مادری و حس ناب آن را نخواهند چشید، حال آنکه علم پزشکی نوین برای این موضوع راهکاری ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نگرانی برای دخترانی که نمی خواهند حس ناب مادر شدن را از دست بدهند

پایان نگرانی برای دخترانی که نمی خواهند حس ناب مادر شدن را از دست بدهند