مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 07:552022-01-18سياسي

سفرهای استاندار مازندران تا چه اندازه اثرگذار است؟


قطعا سفرهای استاندار جدید مازندران و دیدارش با مردم مایه مسرّت و خوشحالی است اما نکته ای که نباید در آن تعجیل شود عجله زودهنگام در سفرهای شهرستانی است، - به ویژه آنکه همچنان تکلیف جا به جایی تعداد زیادی از مناصب دولتی استان مشخص نشده است.

درست از زمانی که انگشت اشاره دولت سیزدهم به نشانه اعتماد در استان مازندران از میان انبوه نامزدهای آماده به خدمت بر روی سیدمحمود حسینی پور نشانه رفت پیش بینی دو نکته در مورد ویژگی مدیریت او در استان مازندران روشن بود.

حسینی پور همان طور که در روز معارفه خود در سالن گردهمایی الغدیر سپاه کربلا عنوان کرد هیچ گونه رایزنی برای تصدی پست استانداری نداشت؛ شاید اشاره تلویحی او بر روی تلاش سایر گزینه ها برای نشستن بر روی صندلی ریاست بود، مطلبی که با توجه به سیل لابی های صورت گرفته توسط تشنگان خدمت به استان به درستی مطرح شد اما وی ناخواسته بر این موضوع نیز صحه گذاشت که انتخاب وی بدون برنامه قبلی و آمادگی اولیه برای پست استانداری بود، موضوعی که سبب می شود بخشی از عمر خدمت حسینی پور معطوف به شناخت نیروها، گروه ها، ظرفیت ها و نقاط ضعف و قدرت شبکه استانداری شود.

از طرفی دیگر اما حسینی پور دارای یک ویژگی ممتاز و ویژه نسبت به سایرین بوده که به پاس سال ها فعالیت وی در سطح مدیریت کشور در نهادهای قضایی و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای استاندار مازندران تا چه اندازه اثرگذار است؟

سفرهای استاندار مازندران تا چه اندازه اثرگذار است؟