مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 07:402022-01-18اقتصادي

ضرورت همکاری دستگاه های مسئول با زنان کارآفرین


مشاور استانداری آذربایجان شرقی در امور زنان و خانواده با تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه های مسئول با زنان کارآفرین گفت: مسئولان با جلوگیری از واردات بی رویه کالاها و اجناس خارجی، - به طور عملی از کالای ایرانی حمایت کنند.

نسرین پیرسمساری در جلسه هم اندیشی و تبادل تجربیات بانوان موفق کارآفرین استان با تاکید بر حمایت از کالای داخلی اظهار کرد: اگر این اتفاق بیافتد تولیدکنندگان داخلی رغبت بیشتری به رقابت سالم و انگیزه بیشتری برای تولید خواهند داشت و کیفیت محصولات ارتقا خواهد می یابد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: یکی از اولویت های مهم حوزه زنان در دولت سیزدهم، بحث مشارکت اقتصادی است و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از برنامه های کارآفرینی بانوان حمایت می کند.

رقیه صادق زاده با اشاره به لزوم بهبود فضای کسب وکار و تسهیل در روند صدور مجوزها، تسهیلات و بازاریابی، ازمسئولان مربوط خواست تا همکاری لازم را با زنان کارآفرین داشته باشند.

ضرورت توجه به استعدادها و نقش زنان در توسعه و اقتصاد کشور سید مرتضی نیرومند، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز با اشاره به ضرورت توجه به استعدادها و نقش زنان در توسعه و اقتصاد کشور افزود: زنان همانند مردان در عرصه کسب و کار موفقیت های بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری دستگاه های مسئول با زنان کارآفرین

ضرورت همکاری دستگاه های مسئول با زنان کارآفرین